sociální sítě

                                                                   

hledání

Recenze- Řasenka od Astor & Peling od Cien

Ahoj ^.^ dneska jsem se konečně dokopala k recenzi dvou výrobku z kosmetiky. Protože jsem na maturitním oboru nemám mnoho času na svoje osobní volno ale pokusím se psát minimálně dva články týdně.
Je to asi  šest dní co jsem šla do města a zamířila jsem rovnou do Rossmannu pro řasenku. dlouho jsem očima bloudila po regálech až mě upoutala řasenka od Astor-Seduction CODES.



  • Samozdřejmně hned jak jsem došla domů, odlíčila jsem si oči a vyzkoušela jí, vážne musím říct že jsem z ní nadšená! né jen že má nádherný desing ale má i super kartáček a krásně prodlužuje řasy. Jsem spokojená a určitě po ní příště sáhnu znovu. 

Cena: cca 90,-


  • Jako dálší produkt jsem si koupila peling na obličej v Lídlu. Protože jsem hrozně spěchala domů za návštěvou zapoměla jsem právě na něj, na štěstí jsem procházela Lídl a natrefila jsem na tento skvělý peling, nutně jsem jej potřebovala a proto jsem po něm sáhla a musím říct, neudělala jsem chybu! je naprosto boží, né jen že krásně voní ale i skvěle čistí černé tečky a vyhlazuje perfektně pleť. Za tu cenu? jsem spokojená dokonce jsem ho musela koupit i mamce protože si ho oblíbila stejně jako já :) Taktéž doporučuji.



                                                  


Cena: 30,-

Žádné komentáře:

Okomentovat