sociální sítě

                                                                   

hledání

Co je v mé školní tašce ?

Ahojte:)
Dneska jsem se rozhodla že udělám menší článek: co všechno obsahuje má školní taška/kabelka.
Jak už někteří určitě víte, mám náročnou školu a proto jsem dřív nový článek nestihla přidat.
Snad asi jako každá holka nosím v kabelce víc než jen nudné sešity a učebnice :3

Taška obsahuje: 
  • Učebnice, sešity
  • Kosmetickou taštičku 
  • Tužku, gelovky, průpisku
  • Parfém
  • Úkolníček
  • Hřeben
  • Deštník
  • Peněženku
  • Zapalovač 
Naprosto tu tašku miluji, má hrozně moc místa a sešity ani učebnice v ní nejsou pokrčeny.
Na fotce chybí zapalovač a peněženka. Tu už mám v druhé kabelce.
Omlouvám se za kvalitu fotky je o dost horší než některé ale zase je zbytečný detailní záběr na učebnice.
Můj nový kosmetický miláček! O tomhle krému plánuji samostatný článek:)
Rozhodně doporučuji značku Sleek! Mají úžasné produkty.
Naprosto dokonalá vůně! Zbožňuji parfémy od Avonu! 


A co vy ? skládá se váš obsah kabelky/tašky podobně jako ten můj ?:)


4 komentáře:

  1. Na můj vkus máš málo psacích potřeb, protože já jich mám asi milion :D Alespoň vím, že když zalovím, tak vždy nějakou vytáhnu ;) Kabelku máš krásnou, odkud ji, prosím, máš? Mám takový pocit, že jsem před chvílí podobnou viděla na ebay ;) potřebuju nějakou novou, ta stará je dost v hrozném stavu (např. jsem si jí přejela kolečkovou židlí a ta koženka na ní je totálně kaput).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nerada sebou tahám psací potřeby. Navíc mám super spolusedící takže mám o zásobu pouzdra vystaráno :D Kabelku mám tady od nás z ochodu. Ano, i já jsem podobnou viděla na ebay jen s trochu jinačím šátkem:)
      Juj, chudák taška:D ty se o ní teda pěkně staráš :D:)

      Vymazat
  2. Máš krásnou kabelku!:O Já toho nikdy nemám tak málo, já tam vždycky naházím všechno co myslím, že budu potřebovat, ale no upřímně, vždycky použiju jen rtěnku:D :))

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Děkuji O:) Já jsem se až letos začala krotit. Vždy jsem v kabelce nosila naprosto nepotřebné věci jako například šampón, sklápěcí nožík apod. Určitě se podívám se na tvůj blog :) Děkuji.

      Vymazat