sociální sítě

                                                                   

hledání

#TAG1

Rozhodla jsem se že konečně dodělám svůj první tag. Doufám že se vám bude líbit :)

Dáváš přednost čtení časopisů nebo knih?
-Protože máme povinnou četbu nemám čas na nic jinačího, takže momentálně dávám přednost čtení knih!

Chodíš taky každý pátek někam pařit?
-Ne, rozhodně ne! Nejsem typická 16tka která musí chodit každý týden pařit do baru a ukazovat jak je cool. Jednou za čas si zajdu s kamarády třeba na pivo nebo kofolu a když už mám pít tak jen s nejbližší partičkou u někoho doma v malé míře.

Maluješ se? pokud ano co používáš?
-Ano, maluji se. Fůů to je různý, pokažde si dávám něco jinačího, záleží na situaci a mé náladě. Většinou si ale dávám makeup, pudr, řasenku. Nejsem zastánce extrémního líčení :)

Tvůj nejdelší vztah ?
-Přiznám se, na tuhle otázku jsem původně odpovědět nechtěla ale dobře, nejdelší vztah byl 2. měsíce, já na vztahy nejsem, je to pro mě v mém věku zbytečné. 

Máš dobré vztahy s rodiči?
-Mám dobrý vztah jen s mamkou. 

Oblíbený Youtuber?
-Moc youtubery nesleduji ale rozhodně Denis Kubík a TVTwixx :)

Oblíbený obchod s oblečením a botama ?
-Obchod s botama nemám nějak oblíbený, pokažde si koupím boty jinde ale oblíbený obchod s oblečením je H&M, GATE.

Jaký typ kluků po vzhledové stránce tě přitahuje?
-To je různé, kluk mě musí na první pohled něčím upoutat. Musí z něj vyzařovat něco, co mě uchvátí a podlomí mi kolena. Kdybych to měla rozebrat hlouběji tak určitě kluci kteří mají hnědé oči, vlasy.. vystouplé lícní kosti, široký úsměv. Ale nejsem ten typ co si vybírá partnera v první řadě podle vzhledu!

Oblíbený seriál? 
-Ještě před pár dny bych vyjmenovala několik seriálu ale nakonec jsem vybrala tři: Teen Wolf, The Originals, Saving Hope.

Žádné komentáře:

Okomentovat